Welcome..welcometo our boutique

hopefully ade lar kain pasang yg korg minat n suke kt cni =)

tgk slow2pilih yg mne korg berkenan

tp pape pn jgn lupe bace LuLu dBoUtiQuE pnye terms n conditions kt bwh ni ok =)

slamat bershoppinghave fun!!

Terms and conditions

  • Our shop only accepts payment in Ringgit Malaysia for all products purchased.
  • All price shown not included postage charges unless stated.
  • We take no responsibility for damage caused by using our product.
  • We also not responsible any damage of product caused by shipping or delivery by the courier company.
  • Responsibility will not be accepted occasioned by errors or by delay beyond our control.

Payment Term

  • We accept various forms of payment modes (cash of deposit by hand delivery or self pick up, cash transfer/ bank transfer).
  • We will process your order immediately after the payments is confirmed cleared by our bank and will notify you about the payment confirmation.

Shipping and delivery

  • We usually deliver our goods everyday using POS LAJU MALAYSIA and KANGAROO WORLDWIDE EXPRESS based on our company.
  • If the product ordered is out-of-stock, we will contact you immediately to confirm a new order for replacement.

PROOF OF PAYMENT

*   Jika anda bayar menggunakan Online banking seperti Maybank2u dan lain-lain, TOLONG LETAK EMAIL: lulu.d.boutique@gmail.com pada recipient’s email yang terdapat di ruangan online banking – SANGAT PENTING DAN WAJIB!

* Jika anda tidak letak email kami, kami berhak membatalkan order anda dan tidak mengepos barang anda dengan kadar yang segera.


* Jika anda membayar menggunakan AKAUN ORANG LAIN, sila beritahu kami nama penuh akaun pembayar semasa pengesahan pembayaran.


*   Jika anda menggunakan mesin cash deposit atau anda membayar di kaunter bank, SILA SCAN ATAU MMS gambar resit pembayaran kepada kami. No telefon akan kami beri semasa menghantar invoice.


*  Jangan sesekali tindih tulisan bank dengan pen atau pensel. Ini juga akan membuatkan resit itu tidak valid pada kami.

*  Jangan lupa, lepas sahaja membuat bayaran, EMEL KAMI SEMULA untuk membuat pengesahan atas pembayaran anda!! Kegagalan anda untuk tidak mengesahkan pembayaran, membuatkan kami TIDAK DAPAT PROSES untuk pengeposan barang! Jadi, bukan salah kami jika anda tidak mendapat barang dalam tempoh yang sepatutnya.


* Kami akan memberi anda Tracking Number pada email atau meletakkannya di website, selepas pengeposan dibuat.